Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Pécsi kirándulás - második nap

2012.06.01. 17:11 - L.Moni

Hajnal hatkor arra keltünk, hogy minipasink szökni próbál. Szerencsére kulcsra volt zárva az ajtó, így nem sikerült neki. Lassan ébredeztünk majd lesétáltunk kávézni, reggelizni. Gyönyörködtünk a kilátásban a gyerekek meg hintáztak......

9 körül összepakoltunk pár dolgot és irány a Siklósi vár. Indulás előtt még átadtuk a két kis haramiánknak a gyereknapi meglepiket. Grétikém egy kézműves lepke láncot kapott, Gergőke pedig egy mozdonyt. Mindkettő meglepetés jó volt. Örültek a gyerekek nagyon :) A vár nagyon sokat változott, 17 évesen voltam ott és az Én kedvemért mentünk most oda. Nagyon szépen felújították. Majdnem minden terme meg van nyitva. Kiállítások láthatóak. Szépek és inkább érdekesek, mint szépek. Egész délelőtt ott voltunk. Igyekeztünk bejárni minden kis termet :) Pécsre visszamenet megkerestünk egy helyi lakos által ajánlott pincét és vettünk termelői bort. Olyan finom száraz bort vettünk, hogy...............

Visszaúton láttunk egy jó kis csárdát, be ültünk, hogy megebédelünk ott de Gergőke ezt másképp gondolta. Extrán fáradt volt és túlpörgött, nem tudott nyugton maradni egy fél percre sem. Felmászott, lemászott, kiabált, rohangált... Így fogtuk magunkat és eljöttünk. A kocsiban volt "életmentő" perec azt elmajszoltuk majd sétáltunk egy nagyot a székesegyház körül. Nagyon szép a parkja csak, ami meglepett, hogy az előtte lévő téren lehet parkolni és annak ellenére, hogy teli volt turistákkal és misére siető emberekkel jó páran elég vadul közlekedtek ott. A székesegyház bal oldalán volt egy üvegpadló amire rá lehetett lépni és látni lehetett milyen szinten közlekedtek régen az emberek. Érdekes volt és nagyon furcsa. Manók persze nagyon élvezték :) Rohangáltak, fogócskáztak.

Visszamentünk a főtérre, ettünk egy finom fagyit még majd irány a szállás. Megvacsoráztunk, kicsit játszottak még a gyerekek a kicsi játszótéren és mentünk fel aludni. Fürdés nélkül kidőltek a manók és aludtak reggelig :)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.