Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Sonkát vettem :(

2012.04.06. 10:59 - L.Moni

Tudom, más örülne hogy finom házi sonkát tud venni de én nagyon nem örülök ennek :(

Ugyanis amiatt lett véve sonka mert minicsini beteg :( Torokgyulladás, magas lázzal és a fülecskéjébe is érződő fájdalommal. Természetesen elvittem még tegnap orvoshoz, a doktornő szerint ha szeretnénk hazautazhatunk, mivel nemidegen helyre megyünk, hanem a szülővárosunkba. Így ha kell akkor az Én gyerekorvosom megkereshetjük és megvizsgálja csincikét, és tud neki felírni gyógyszert ha kell.

A sonkát azért vettem, mert tavaly bevált, hogy vettünk és mégis csak sikerült elutaznunk.

Most nem tudom, hogy legyen. Szívem szerint mennék, de 38,4-38,7 közötti láz a sok. Nagyon-nagyon sok. Menne Grétike is, Gergőke és Z is.

Majd csak lesz valahogy......

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr304367365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása