Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Hisztikirály

2012.02.09. 01:36 - L.Moni

Éjjel van.

01:25.

Gergely pontosan 25 perce toporzékol. Szerintem Ő maga sem tudja miért. Felsírt, rögtön mentem át hozzá, öleltem volna magamhoz, de feszítette magát, rúgott, üvöltött.

Vittem át neki inni, hátha szomjas, de nem. 

Próbáltam magamhoz ölelni, énekelni neki. Lökött el magától.

Kijöttem a szobából, kimászott az ágyból és még jobban rákezdett.

Visszamentem, át akartam ölelni. Nem. Csak üvölt és sír és toporzékol.

Én a padlón ültem, énekeltem neki, Ő meg folytatta.

Kapott pár csepp vizet az arcába.

Semmi.

Folytatja.

Lejöttem és lehoztam.

Laptop bekapcsol és Enyát megkeres.

Itt is üvöltött.

Majd miközben írom ezeket a sorokat szépen csendesedik.

Harmadik Enya dal szól.

Felkérte magát az ölembe.

Csendben bújik. 

Ölel, fülezik.

Miért kellett 35 perc kőkemény hiszti???????????

Az éjszaka közepén.

Azt hiszem az alvásomnak lőttek :(

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr414080327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása