Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Sopron - kaotikus reggel - szuper délután és este

2011.10.18. 15:04 - L.Moni

Már egy ideje beszélgettünk róla, végül döntöttünk. Elutazunk pár napra. A cél Sopron:)

Én már pénteken bepakoltam a táskákat, pár dolog maradt csak az indulás előttre. Hát elég zajosra sikeredett az indulásunk. Cicus a változatosság kedvéért hisztizett folyamatosan, Gergőke megszerezte a töltőről a telefonom, összenyálazta és ezáltal használhatatlanná tette. Persze én voltam a hibás Z szerint, pedig a szobában se voltam, pakoltam, csomagoltam amit kellett. Nagy nehezen sikerült összeszedni mindent és mindenkit és végre elindultunk.

Kisherceg még az utcánkban elaludt, olyan fáradt volt, cicus meg majdnem végig kérdezgetett, "Mikor érünk már oda, mikor érünk már oda? "

Hát egyszer csak odaértünk:) Szépen sütött a nap, gondoltuk sétálunk egyet. Felébresztettük mindkét csemetetét, merthogy időközben cicus is elszenderedett, és sétáltunk egy nagyot mielőtt elfoglaltuk a szállást. Kicsit hosszabb lett a tervezettnél, hisz fél 3-ra mentünk volna a szálláshoz, de csak 3/4 3 után jutott eszünkbe ránézni az órára. 

A Villa Sakurában szálltunk meg, nagyon jó döntés volt. Két szobás apartmant kaptunk, bőven elfértünk. Szép, igényes szállás egy kedves tulajjal:)

Lepakolás után vissza a belváros. Hatalmasat sétáltunk, szerintem az Orsolya tér a legszebb, vacsoráztunk, beszélgettünk. 

8 körül mentünk vissza a szállásra, fürdés és nagy nehezen sikerült ágyba rimánkodni a gyerekeket. Szerintem mi hamarabb aludtunk mint ők:)

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr553311892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása