Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

A szemüveg

2011.08.22. 12:56 - L.Moni

Címkék: szemüveg takarás nehezen megszokni

 pénteken végre megérkezett a szemüveg. Igazán kedves volt a doktornő, értékbiztosítással, express és törékeny csomagként adta fel. Postaládába nem lehetett tenni. Zokon is vette a postás bácsink, na de ez van. 

Cicus nagyon örült neki mikor megkapta, rögtön vette fel, de aztán rájött, hogy nem is olyan kényelmes és le akarta venni. Sajna  elég nehezen szokja meg. Zavarja őt. Én még nem erőltetem. Minden nap van rajta és minden nap kicsit többet.

Nagyon jól áll neki, nem hiába válogattuk sokáig a megfelelő keretet, sikerült nagyon jót választani neki. 

Ma már kipróbáltuk a szemtakarást is. 2,5 órán keresztül bírta, hogy le volt takarva a jobb szemecskéje. Gyönyörű kis kalózom volt:) nem ronda barna leukloplaszttal (biztos rosszul írtam) volt neki leragasztva, hanem nagyon csini csillogó, szívecske és csillag mintás szemtakaróval. Külön miatta rendelték a patikába a csajos mintás szemtakarót :)2,5 óra után viszont nagyon le akarta venni. Hagytam neki. Holnap legalább ennyi időre a bal szemecskéjét takarjuk le, majd csak megszokja. 

Szemüveg most nincs rajta, de délután még fel fogja venni.

Nehéz sajnos, ráadásul nem láthatja rajtam, hogy engem milyen nagyon bánt az, hogy szemüveges lett. 

Most én is többször felteszem az enyémet, olyankor boldogan mondja, hogy még jobban hasonlítunk egymásra :) hisz egyforma a szemünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr273170876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása