Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Szerdán szemészeten voltunk ismét.

2011.08.13. 10:36 - L.Moni

Címkék: szemüveg vizsgálat szemészet

  Kicsi lányom szemébe már kedd este cseppentenem kellett. Nem igazán tetszett neki, sőt.... :( De sajnos kellett a vizsgálat sikerességéhez.

Hajnalban nagyon rosszul ébredt, engem keresett és nem talált, jött is vérhiszti pedig az apja rögtön ott volt mellette. Alig bírta lenyugtatni, mikor engem meglátott hozzám bújt és szinte rögtön vissza is aludt.

Reggelünk szokványos, rohanós reggel. Egy idegbetegnek tűnő apával aki minden reggel minket szid és dühöng, mert szerinte mi vagyunk folyton az oka annak, hogy a későbbi hévet éri el.

Vásárlás után jöttünk haza, cicus is feszült volt meg én is. Az idő csiga lassúsággal telt. Azért játszottunk, igyekeztünk jól érezni magunkat:)

3/4 1-kor indultunk, Z-t a Margit híd budai hídfőjénél vettük fel. Épp, hogy odaértünk kettőre. Csibike nagyon ügyes volt, szépen csinált mindent amit a doktornő mondott neki. És igen, sajnos szemüveges lesz. nem nagy dioptria, az egyik 0,5 a másik pedig 0,75 és pluszos mind a kettő. Inkább csak amiatt kell, hogy a takarás könnyebben menjen. 2 napig kell majd takarni a bal és 1 napig a jobb szemét. Majd ismét a bal jön...........

Novemberben kontroll vizsgálat, akkor eldől, hogy kell-e még takarni a szemecskéjét.

A szemüveget már megvettük, jövőhétre el is készül.

Sajnos ez van, ezt kell megszokni és ezzel élni. Én most kellően padlón vagyok, féltem csini kis lelkét a csúfolódó pajtásaitól, a sajnáló, gúnyos tekintetektől. nagyon nem akartam, hogy így legyen :( 

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr683150478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása