Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Almás cseresznyelekvár fahajjal megbolondítva

2011.06.25. 16:04 - L.Moni

 Rengeteg cseresznyénk van, sokkal több mint ami meg tudunk enni. Törtem a fejem mit is csináljak, Már unjuk a cseresznyés sütit, már van a fagyóban, már adtunk a szomszédnak, voltak barátnőmék cseresznyepartin de még mindig van. Főztem szörpöt de annyira nem nagy szám mint amilyen sok munka van vele. Gondoltam, megpróbálkozok egy kis lekvárral. Mivel elég jellegtelen magában a cseresznye lekvár valami kell mellé ami kihozza belőle a nyári ízeket. Vanilia az jó de mégse és akkor jutott eszembe az alma. 

60 deka cseresznyéhez raktam 40 deka almát 30 deka cukrot és egy teáskanálnyi fahajat. Már melegen is finom volt :) Hidegen meg........................................

Legközelebb teszek bele még egy kevés limot, szerintem javítani fog rajta. De már így is finom és nem egy tucatlekvár íz:)

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr93013949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása