Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Eger, első nap

2011.06.13. 21:10 - L.Moni

Címkék: eger kirándulás

Még a névnapjára kapott Z tőlem egy 3 napos, 2 éjszakás Egri kupont. 1 év felhasználhatósági idővel. Pünkösd hétvégéjét néztük ki a családi kirándulásra.

Én már pénteken összepakoltam 90 %-ban, szombaton csak a szendvicseket kellett csinálni és a piperét meg romlandót összeszedni aztán irány Eger:)

Dél körül érkeztünk, pötikénk aludt az úton, cicus nyüzsgött ezerrel. Két percenként kérdezte mikor érünk végre oda :)

Mivel a szállást csak 2 után lehetett elfoglalni, bementünk központba sétálni. Az Érseki-kerttel kezdtük. hatalmas park a város szívében csodás játszótérrel, szökőkúttal. Cicus és kisHerceg is feltalálta magát rögtön. Alig bírtuk őket onnan elhozni. Elsétáltunk a vár közelébe, ittunk egy kávét majd megkerestük a hotelt.

Itt szálltunk meg. Akcióban sikerült venni a kupont, így jó áron sikerült megszállnunk. Arra tökéletes volt, hogy ott aludjunk. Miután kipakoltunk visszamentünk nézelődni, kicsit szomorkás volt az idő, igazán tökéletes kiránduláshoz. Cicus örömére nagyon sok menyasszonyt láttunk, tízet biztos de lehet több is volt. Váltogatták egymást a Dobó téren lévő esküvői teremben :)) Két menyasszonynézés között meg bőszen kergették a gyerekek a galambokat, megmászták a szobrot. Vacsira mentünk vissza a hotelhez, utána sajnos esett így a szobában maradtunk. Miután elállt lesétáltunk a szépasszonyvölgybe. Gyönyörű az a városrész, hatalmas nyüzsgés, több étteremben volt lakodalom. Már sötét volt mikor visszamentünk, felfelé rosszabb volt gyalogolni, pláne úgy, hogy Z nyakában ült csinike énreám meg Gergőci volt kötve. A vacsit sikeresen ledolgoztuk az tuti :))

A gyerekeket nem igazán kellett ringatni, hipp-hopp elaludtak.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.