Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Volt ám ovis kirándulás is :)

2011.06.10. 17:39 - L.Moni

Címkék: játék gyerekek kirándulás ovi kisvasút

Méghozzá május 31.-én.

Az ovi előtt volt a találkozó fél nyolckor. Mondanom se kell, hogy nem hazudtoltuk meg magunkat, természetesen elkéstünk. Majdnem 8 volt ahogy odaértünk, de a buszok még sehol sem voltak. Az ovi előtt csatlakozott hozzánk Grétikém kis barátnője Linike, az Ő anyukája most várandós és gyakran van rosszul, nem igazán hiányzott neki egy hegymenet:) A csajok meg külön örültek, hogy együtt vannak. Így egy kicsit belekóstoltam a háromgyerekes létbe :)).

Miután megkaptuk a gyerekek napi hideg élelem ellátmányát felszálltunk a buszra. A két csini ült egymás mellé, én meg törphercegemmel osztoztam. Az út jó volt, csak néha kellett rászólni a két kiscsajra, hogy üljenek le, mert nem szabad állni. Alig várták, hogy megérkezzünk, miután kiszálltunk a buszból rögtön kérdezték, hogy hol van a kisvasút amivel utazunk. Kézen fogva indultak neki a lépcsőknek fel és le, hogy végre felszállhassunk a kisvasútra.

Nagyon élvezték :)) Néha összekaptak, hogy ki is üljön az ablaknál, de nem volt vészes:)) Miután megérkeztünk együtt, mindenki felsétált a kilátóhoz. vagyis inkább le, mert az út lefelé lejtett, igazán jó volt haladni. A két csini felment megnézni a kilátást, én meg megetettem Gergőkét. Amikor Linike jött lefelé elesett és megütötte kicsit a térdét, de egy nyalóka hamar feledtette vele a balesetet :)) A kilátóból  egy játszótérre sétáltunk, na ez már nehezebb volt. hegynek fel tolni a babkocsit amibe belekapaszkodott mind a két csini, felért egy alapos edzéssel az tuti. Folyt rólam a víz rendesen, egy idő után leváltott egy apuka és Ő is kellően megizzadt ám :))

A játszótéren hatalmasat játszottak na meg hisztiztek. A Linike egy imádnivaló kiscsajszi aki eszméletlenül tud hisztizni. Lazán lekörözi vele Grétit. Mondtam is Andinak, hogy nem lesz egyszerű menet neki a 3 gyerekkel ha Lini ilyen hisztikkel fogja érvényesíteni az akaratát.

Játszóterezés után busszal jöttünk le a hegyről. Kellően fáradtak voltak a gyerekek. Dőltek jobbra balra, voltak akik el is aludtak, de se Gréti, se Linike, se Gergi nem dőlt ki. Miután leszálltunk a buszról Andival és a gyerekekkel elsétáltunk az aldiba és vettünk jégkrémet majd hazajöttünk.

Mindenki elfáradt és próbáltuk kipihenni a napot.

Jó kis kirándulás volt, legalább sikerült összeismerkedni Gréti ovis társainak a szüleivel, eddig csak rohanva köszöntünk egymásnak és nem is beszélgettünk.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.