Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

"Soha se mond, hogy soha"

2011.04.22. 11:35 - L.Moni

Címkék: tojásfestés

Én mondtam. Pontosan egy évvel ezelőtt és mégse úgy cselekedtem.

Akkor megígértem magamnak, hogy soha többé nem fogok tojást festeni az én drága kislányommal. Mert minden festékes lett, a tojások meg csúnyák, fél napot töltöttem takarítással utána és értelmét nem láttam.....

Nos.

Tegnap délután tojást festettünk. Cicus meg én, mikor Gergőci aludt. 10 darab készült, csak színezve lettek és matricákat ragasztottunk rá. Gréti is sokat ügyesedett és valószínű az én türelmem is most elég volt hozzá,  mert nem borultam úgy ki mint tavaly:)

A tojások ott sorakoznak szépen a tartóban, ma ha minden igaz csinálunk nekik tartókat, de ha nem az se baj. Már így is túlteljesítettem az ígéretemet:)

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr832847120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amina09 2011.04.23. 22:14:06

:)))))
Nagy élmény ez a gyerekeknek!


süti beállítások módosítása