Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Beteg

2011.03.09. 14:27 - L.Moni

Címkék: beteg orvos láz fülgyulladás

Voltunk tegnap délután a doktornőnél.

Semmi jó hír:(

Gergőke beteg, kétoldali középfülgyulladás és mandulagyulladás. Na de kezdem az elején.

Ott voltunk időben a rendelőben, persze a doki késett............... Miután megkezdte a rendelést viszonylag hamar sorrakerültünk. Cicust megnézte, vele minden oké, mehet a műtétre. Aztán nézte a kisHercegem. Mikor mondtam neki az előző esti extrán magas lázat már összehúzta a doktornő a szemét. nagyon alaposan megvizsgálta, Nézte, hogy a magas lázon kívül van-e valami más is ami agyhártyagyulladásra utalna. Szerencsére az nem volt. Más viszont igen:( Fülgyulladás és piros a torka, nehezen veszi a levegőt (mondtam, hogy szerintem a láz miatt, hisz egy felnőttet is megvisel, nemhogy egy 8 hónapos csöppséget). A végén közölte velem, hogy határeset a Gergi. Döntsem el, hogy kórházbavonulok-e vele vagy sem. Kellően lesápadtam,  Kérdeztem miért kellene kórházba mennie, a láz miatt, meg ott egyszerűbb a kivizsgálása, volt a válasz. Hát én nemet mondtam. Majd én elviszem a vizsgálatokra, hisz cicussal amúgy is mennem kell, de a beteg, fertőző gyerekek közé nem viszem be a gyermekemet. Megkaptuk a beutalókat. Fülészet, vérvétel, pullmonológia. Recept hegyek.

Átmentünk a fülészetre. bejelentkeztem, mondtam sűrgős lenne mert a kicsikém lázas. Erre közölte a kartonozóban a hölgy, hogy 25-en vannak előttünk és, hogy üljek le majd egyszercsak sorra kerülünk. Ekkor kicsit megemeltem a hangom és meismételtem, hogy a 8 hónapos lázas kisfiammal jöttem vizsgálatra, nem poénból sürgősségi vizsgálat. Fontos, hogy minnél hamarabb megnézzék mi a gond, kértem emelje fel azt a fránya telefont és szóljon a fülészeten, hogy a lehető leghamarabb vizsgálják meg a fiamat! Hát elég csúnyán nézett rám a hölgy de legalább felemelte e telefont. Így is 20 percet kellett várnunk de legalább nem 2,5-3 órát. Megnézte a doktornő a kis drágámat. Kétoldali középfülgyulladás, mandulagyulladás. Kapott augmentint és orrcseppet és csütörtökön kontroll. Mindenképpen látni akarja, ha addig nem javul a fülecske akkor fel kell szúrnia mind a kettőt:(

Irány a patika a két gyerekkel, majd haza. Ekkor Gergike már forró volt, megmértem: 40 fok. Lázcsillapító, de mivel nem hatott hűtőfürdő. Ismét mindketten végigsírtuk, cicus nagyon ügyes volt. Énekelt velem együtt, hogy gyorsabban teljen Gergikének az idő. 18 perc múlva vettem ki a vízből, akkor hirtelen 36,2 kicsit később, mikor már kezdett kiolvadni 38,2 volt a hője. Újabb adag lázcsillapítót kapott, ez így már hatott, még csak hőemelkedése se volt. Teljesen felélénkülve, boldogan játszott. Jó volt nézni.

Z este későn ért haza, hozott vizeletgyűjtő tasakot, hisz a vérvételkor vizeletmintát is kell leadni. Bénáztunk egy sort mire felragasztottuk de azért sikerült:)

Este 10 óra volt mire ágyba kerültünk gyerekestől.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr42724869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása