Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Farsang

2011.02.26. 09:33 - L.Moni

Csütörtökön volt az ovifarsang. Törpcsirip nagyon-nagyon várta. Már hetekkel hamarabb kitalálta, hogy Ő boszorkány szeretne lenni. Beszereztem a jelmezt és a kiegészítőket (hozzá illő csíkos harisnyát és seprűt) már csak türelem kellett, hogy eljöjjön a farsang napja.

Szerdán már izgatott volt, várta a másnap reggelt :) Én még a gyerekek elaltatása után begyúrtam egy hatalmas adag fánkot, majd miután megkelt beraktam a hűtőbe, hogy ne menjen tönkre a tészta. Reggel pedig keltem korán és kisütöttem, hogy csincike be tudja vinni a kis csoporttásainak. Hisz nincs jó farsang fánk nélkül.

Reggel táskába lett elvive a jelmez, reggeli után öltöztették át őket a gondozók:)

Fényképek készültek csak sajnos még nem kaptam meg. Ahogy küldik nekem és lesz benne értékelhető tezsek ide. Már én is kívácsi vagyok. Bea néni szerint nagyon aranyos volt Grétike, gondosan figyelt arra nehogy valakit megüssön a seprűjével:))

A kérdésre, hogy milyen volt, azt válaszolta törpBoszi, hogy "nagyon jó volt édesanyu, sokat táncltunk és ugráltunk és ettünk és nevettünk". Ennyit sikerült kiszedni belőle.

A többiek jelmezét se mondta el. Véletlenül derült ki, hogy volt kalóz (itthon cica és eljátszotta a főkalóz szerepét) volt tudós (szemüveggel játszott, hogy Ő most a tudós a farsangról). Az Edmondot azért tudta minek öltözött, azt rögtön mondta, hogy Ő doktorbácsi volt:)). Mégiscsak a kisbarátja:))

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása