Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Heim Pál gyerekkorház-fül-orr-gégészet

2011.02.22. 13:29 - L.Moni

Címkék: műtét hallás gyulladás heim pál

Ma ott voltunk a gyerekekkel. Úgy volt csak csiripcicust kell vinni de én úgy éreztem, Gergőci sincs rendben.

Cicusnál azt vettük észre, hogy a decemberi, kétszeri fülgyulladása után romlott a hallása. A csepeli fülész szerint ez gyerekkori sajátosság és kinövi. Én meg utána olvastam és úgy gondoltam ez annál több. Ha gyerekkori lenni akkor nem a fülgyulladások után jön elő, hanem már hamarabb érzékeljük. Múlthét pénteken felhívtam a HP rendelőintézetét, hogy mehetünk-e. Igen, símán, beutaló nélkül is akár.

Ma reggel elindultunk, azt hittük majd milyen sokat kell várnunk, a kartonozóba is mondta a hölgy, hogy nagyon sokan vannak előttünk. Készüljünk lelkileg. Ehez képest kellemes meglepetés ért minket. Alighogy leültünk szinte rögtön behívtak minket. Megnézték cicus fülét, szerencsére nincs most begyulladva. Gergőcié sajnos egy ici-picit igen. A doktor úr szerint épp a legeslegelejét csíptük el. Egyenlőre orrcsepp és orrszívózás, 10 nap múlva kontrol. Ha romlik akkor meg azonnal vigyem vissza. Cicusnak meg írt egy beutalót hallásvizsgálatra. Ott is extra gyorsan sorra kerültünk. Megállapították egy műszerrel, hogy csinikém fülében pangó váladék van, ahogy sejtettem:((. Vissza a doktor úrhoz a vizsgálat eredményével. Megint nem kellett várnunk, soron kívül bemehettünk. Ránézett az orvos a papírra majd elmagyarázta mi a gond. Sajnos a váladék nem tud távozni a dobhártya mögül, emiatt nem hall rendesen Grétike. A hangok így tompán jutnak el hozzá. A hallása jelenleg 70%-os. Azonnali orrmandula műtétet javasol, akkor könnyebben kiürül és a hallása pikk-pakk helyrejön. Ráadásul nem utána a füle se lesz annyira érzékeny. Én a műtét hallatán lefagytam, de ha ez kell hogy a kisHercegnőm újra jól halljon akkor legyen. Leghamarabbi időpont március 17.-e. Be is írták arra a napra cicust. Reggel 6:45-re kell menni, éhgyomorral. Előtte héten csináltassam meg a vérvételt, ekg-t. Beszéljünk az altatóorvossal. A műtét napján bent alszik de ha minden rendben, márpedig rendben lesz, akkormár 18.-án itthon is leszünk.

Még nem tudni, hogy oldjuk meg. Grergőci még szopizik, egy étkezés sincs kiváltva számára. Az biztos, hogy apa vesz ki szabit a többit meg majd még átbeszéljük.

Én meg emésztgetem, hogy az én kicsi kis királylányom meg lesz műtve. Tudom, rutinműtét, naponta sokat csinálnak, csakis segíteni fog cicusnak. De mégis. Aggódom a drágámért. Altatva lesz, műtve lesz. Én felnőttként lettem először megműtve, Ő már 3,5 évesen meglesz:(

Összeszedem magam és mosolyogva végigcsinálom vele, mert ha én aggódok és pánikolok akkor Ő is. Az meg nem vezet jóra.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr772679480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása