Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Fura egy este volt

2011.02.04. 07:54 - L.Moni

Címkék: ének altatás túlpörgés kafkazka

A szokásos időben le voltak fürdetve a gyerekek, felmentünk a gyerekszobába. Gergőcinek vacsi mi meg közben csendben beszélgettünk. Grétike nem akart aludni, ugrált, pörgött volna. Apa hirtelen úgy döntött Gergőcit Ő akarja elaltatni.

Gergőci viszont nem értette, hogy mi van. Eddig mindig anya volt mellette most mit keres ott apu? Úgy is döntött, hogy akkor most nincs alvásidő. Szépen elkezdett dumálni, szórakoztatni magát. Ekkor átvettem én de már késő volt. Felpörgött:( Alig bírtam lenyugtatni. Sírt és sírt én meg mindent kipróbáltam, hogy el tudjon végre aludni. Énekeltem neki, simogattam a pocakját, ringattam. Egy kicsit csendesült de sajnos nem tudott elaludni.

Bezzeg az apja meg a nővére. Már rég horpasztottak mikor én még törpHerceget próbáltam altatni.

A varázs zenéje vált be, amit már pocaklakóként is sokszor hallott. Kafkaztától a földlakó. Mikor meghallotta elcsendesedett, a második lejátszásnál már majdnem elaludt és végül a harmadik volt a nyerő. Elaludt végre. 9 helyett 10-kor.

Ráadásul éjszaka fel is sírt párszor. Amikor meg nyugdtan aludt akkor a Grétikének volt valami baja.

De már reggel van.

Cicus kicsit köhög és folyik a nozija. Egyáltalán nem vészes. Szívem szerint nem engedném oviba de Ő menni akar. Ebéd után azért ma eljön.

Gergike meg nagyon-nagyon fáradt. Várja a rutinját. Elhiszem, 1 órával aludt kevesebbet a megszokottnál.

Elköszönünk csincikétől és már aludhat is.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr622637493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása