Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

A téli szünet után kicsit nehezebb

2011.01.13. 08:46 - L.Moni

Címkék: ovi szeret sírás anyás bújós


Sajnos a téli szünet változást hozott a Gréti-ovi kapcsolatba. Ráadásul nem túl pozitív változást. Mostanáan sír az oviban. Van, hogy csak 1-2 percig a déli alvásból való ébredés után, de volt már rá példa, hogy több mint 15 percig sírt kétségbeesetten és engem követelt. Ketten alig bírták lenyugtatni. Mikor mentem érte még a kis csoporttársai is avval fogadtak, hogy cicusom sírt :( Ha vége a táncnak és én nem várom kint az ajtónál rögtön kétségbeesik és sír, ha úszás után száll le a buszról és nem lát engem, pedig ott vagyok ám, rögtön sír.

A szünet alatt rájött, hogy jó dolog itthon lenni Gergőcivel és velem. Na meg a sok betegség meg ki tudja még mi újra extra anyássá tette. Ami engem nem zavar, sőt :)! Csodás érzés mikor szorosan hozzámbújik, mokir rámnéz a ragyogó szemével és szavak nélkül ott van benne a mondandója: szeretlek anyuci.

De az ovit nem értem. Imád menni, szereti a játszópajtásait, az ovónéniket. Őt is szeretik ott nagyon. Az összes ovónő névről ismeri és nem mennek el mellette simogatás vagy egy kedves szó nélkül. Ő akar bent aludni, nem én eröltetem. Majd minden nap megkérdezzük tőle, hogy mit szeretne, ebéd után vagy alvás után menjek-e érte. A válasz mindig az alvás után. Aztán meg kétségbeesetten sír és engem keres. Az ovónénik meg a barátai pedig Őt vigasztalják.

Remélem elmúlik idővel és nem viseli meg túlságosan a kis lelkét.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr332580477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása