Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Kis kocka és nagy kocka

2011.01.02. 16:09 - L.Moni

Címkék: telefon kiskocka nagykocka elállítás androidos

Vagy úgy is lehetne írni, hogy Lánya és Apja.

Z kapott egy androidos mobilt amit már régóta szeretett volna. Csodacica hamar rájött a használatára és lelkesen játszott/játszana vele. Profi módon, felnőtteket meghazudtolóan kezeli. Símán vándorol benne programról, programra. Ha túl lassúnak találja a telefont akkor könnyedén bezár épp futó de nem használt programokat. Elképesztő, hogy mennyire természetesnek tartja a kezelését. Sokszor volt/van vita közte és az apja között, hogy épp ki használja a mobilt.

Nos, most hiba csúszott az oly tökéletes szerkezetbe. A tegnapi napon csirip ész nélkül nyomogatta a telefont és sajna meg is lett a következménye. Visszaállította az alapbeállításokra a készüléket. Ezáltal elveszett az összes eddig rátöltött adat. A karácsonyi videók, üzenetek, képek, telefonszámok, letöltött játékok, zenék, stb.................. Húúúúúúúú de kiakadt este Z. Zengett ám a ház. Cicus meg csak pislogott és nem is értette mi a baj. Z a nagy kiabálásba bevont engem is. Mintha nekem oly sok közöm lett volna hozzá. Hisz mióta megvan az a s..r én max 5 percet fogtam a kezemben, akkor is csak azért mert cicus megkért, hogy kivételesen én játszak vele. Na de a lényeg, cicus a kiabálásból semmit sem értett. Viszont mikor én leültem vele és elmondtam neki az Ő kis nyelvén már megértette és sírva ment az apjához bocsánatot kérni.

Z oly nagyon kiakadt, hogy még Gergike esti rutinjára se jött fel :( nyomogatta a telefonját inkább, próbálta helyreállítani a nagyKocka amit a kisKocka elállított.

Kicsit meglepett Z heves reakciója, amikor az én telefonomat nyomogatta és eltüntette az összes telefonszámomat amit tizenX év alatt gyűjöttem össze Én nem kattantam be ennyire. Nem örültem neki az tény. De ezek csak adatok, pótolhatók.

Na de ez az én meglátásom. Az övé más. Sajnos.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr102554439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása