Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Boldog harmadik születésnapot drága kicsi lányom

2010.09.09. 12:00 - L.Moni

Címkék: születésnap

Ma hajnalban keltem, befejeztem a tortádat amit viszünk be az oviba. Majd felfújtam jópár lufit Neked, reggeli meglepinek. Becsomagoltam az ajándékaidat is.

Sajnos nyűgösen ébredtél, mert nem találtál magad mellett, de azért sikerült jobb kedvre deríteni:)

Az ajándékok egy részét odaadtuk apával és Gergikével. A dominót és az egyik könyvedet már megkaptad. A többi még hátra van. A legó, a gyurma, a másik könyv. A fő meglepi pedig szombaton vagy vasárnap lesz. Elmegyünk négyesben az állatkertbe. Már olyan régóta emlegeted, oly sokszor bújtál hozzám és apához könyörögve, hogy vigyünk el. Na hát majd most:)

Most az oviban vagy, ott ünnepelnek.

Ez a nap rólad szól.

Remélem, hogy jól érzed magad.

Délután hárman megyünk érted ha minden igaz. Apa+Pötike+Én.

Nagyon szeretlek drága kicsi lányom:)

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr162282534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása