Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Harmadik nap-ma ott maradt

2010.09.03. 10:42 - L.Moni

Címkék: játék mosoly ovi beszoktatás bűvöl

Egy kegyetlenül rossz éjszakát követően viszonylag jól ébredt a lány. Volt kis tiltakozás megint az ovi ellen de hamar meggyőzhető volt, hogy elmenjünk.

Forgatókönyv hasonló a tegnapihoz. Z-t kiraktuk a hév-nél és irány az ovi. Én ma be se mentem a csoportszobába. Átvette Grétike a váltócipőt, kértem tőle puszit és ügyesen ment is be játszani. Tudta, hogy eljövök hisz tegnap óta ezt szajkóztam neki.

Most épp fő a krumpli az ebédhez, mindjárt elkezdem kisütni a fasírtot majd szopi Gergőcimnek és már megyünk is a kis haramiahisztizsákért. Remélem jól érzi magát és nem lesz gond.

Frissítés: 15:04

11:40-kor értünk oda érte. Épp rajzoltak. Mikor meglátott édesen rámmosolygott és rögtön fogta a kezem, hogy mehetünk is. A váltócipőjét most sem hagyhattuk bent, sőt most a tornacipőt is haza kellett hoznunk. Ő már csak ilyen ragaszkodós:)

Nem volt semmi gond Andi néniék szerint. Ügyesen játszott a többiekkel. Megmutatta milyen ügyesen tud bukfencezni, tíóraizott is.

Hazaúton be sem állt a szája. Itthon szokásától eltérően jól ebédelt majd ledőlt, hogy pihententi a fejét:) Persze elaludt, hál istennek:) Tegnap ezt kihagyta. Most is alszik:)

Gergőke meg pótolta ma a tegnapi napját. Csütörtökön ugyanis nem tudott aludni a nővérkéjétől. De még éjszaka is felébresztette Őt csinike:( Na de ma:)!!Amiután a csanába badtuk Grétit, visszaúton elaludt. 11 után ébresztettem, hogy egyen, rögtön visszaaludt és nemrég ébredt, kb. fél órája. Már kaptam egy zsáknyi csodás vigyort és még magyarázott is nekem lelkesen:)) Hamarosan szopi jön. Most itt fekszik mellettem a pocakján és épp bűvöl a csodás kék szemeivel. Imádnivaló kispasi az biztos:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr502268532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása