Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Második nap-mégse olyan egyszerű

2010.09.02. 14:46 - L.Moni

Címkék: ovi beszokás

Ma reggel nyűgösen kelt Grétike. Csak nyafizott mindenért. Végül kibökte, hogy ma nem megy oviba, hanem itthon marad velem meg Pötikével.

Kissé meglepődtem az előző napi lelkesedés után. Na de a következetesség az elején nagyon fontos. Elmondtam neki, hogy Andi néniék nagyon várják és nagyon szomorúak lesznek ha nem megy. Na meg a kis játszótársai is hiányolnák. Sikerült elérnem, hogy legalább már nem tiltakozott hevesen ellene.

Ma hamarabb mentünk. Ahogy Z-t kiraktuk a hév-nél rögtön mentünk az oviba. Már sokan ott voltak:) Többen kint játszottak az udvaron és Grétike csatlakozott hozzájuk. Én beosontam az épületbe és a konyha ablakból néztem ahogy játszik. Szerencsére nem volt gond.

Miután bejöttek mondtam neki, hogy van egy kis dolgom és addig amíg elintézem Ő ott marad az óvodában. Kicsit tiltakozott, de sikerült hamar lenyugtatni. Megigértem, hogy kapnak meglepetést ha visszaérek.

 Kb 1 órát voltam távol és vittem nekik aszalt barackot:) A legtöbb kicsi díjazta kivéve Grétikét, pedig itthon mindig lelkesen eszi az aszalt gyümölcsöket.

A végén már nyűgös volt és sírt. Kapaszkodott a nyakamba és nem is igen tiltakozott, hogy eljövünk.

Azért szépen elköszönt és mondta, hogy jövünk holnap is.

Kíváncsi leszek a holnapra. Szeretném már hosszabb időre ott hagyni. Majd meglátjuk mennyire lesz partner ebben.

A csoport amúgy már tele van. De még mindig sok a jelentkező. Lehet, hogy bővülni fognak és így + 7 gyermeket felvehetnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr602266785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása