Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Lassan...

2010.07.25. 04:33 - L.Moni

.....kezdem ténylegesen felfogni, hogy 2 gyermekes anyuka vagyok:))

 Hajnal van. Túl egy szopin, sikeresen visszaaltattam Gergőt. Persze magam mellett az ágyon, merthogy fájt a pocakja. 

Most bal oldalamon az én kis csinibabám jobb oldalamon pedig a szőke hercegem:)). Helyem persze nem sok van de lassan már ezt is megszokom.

Imádom Őket:)

Tegnap voltunk hármasban vásárolni. Olyan boldogan néztem a két kis picurt. Igen, a kettőt. Mert annak ellenére, hogy Grétike lassan 3 éves mégy Ő is olyan kis picike. Olyan nagyon szüksége van ránk. Persze szerinte nem, Ő már nagylány. De bizony sokkal jobban igényel mindkettőnket Pöti megszületése óta.

Büszke vagyok rájuk, csodás dolog szeretni, nevelni őket:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr502174049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amina09 2010.07.25. 11:20:25

Így van! Két kis várva várt tündér anyukája vagy!
Olyan jó olvasni soraidat, mert sugárzik róluk a boldogság és a nyugalom. :) Élvezd ki minden percét :).

/Csanádi Imre verse jutott az eszembe, ahogy olvastam az utóbbi bejegyzéseidet, mert Te nagyon gondoskodó és szeretu Anyuka vagy:

Kicsi rózsabimbó,
élted hajnalán
szunnyadozz csak párnád
hófehér haván.
Ringat jó anyácskád,
ezer gondja van rád,
féltő szívvel virraszt
sok-sok éjszakán. /

L.Moni 2010.07.25. 11:25:25

@Amina09: Köszönöm, hogy ezt "mondod" gondolod rólam:)
Igyekszem is kiélvezni minden percét :).
Hamarosan te is megtudod milyen csodás érzés szülőnek lenni :)

Szép ez a versnagyon, eddig még nem is hallottam/olvastam.


süti beállítások módosítása