Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Büntet a kicsi lány

2010.07.16. 11:34 - L.Moni

Címkék: büntetés hiszti nagytesó

Minket, mindkettőnket. De főleg az apját.

Gergőkét imádja. Sokat puszilgatja, simogatja. Ha nem látja akkor rögtön keresi. Sokat segít körülötte. Pelenkázásnál, fürdetésnél, szórakoztatásnál. Talán túlzásba is viszi kicsit:) Egy tizedmásodpercre nem lehet Őket kettesben hagyni:) De hát ezért vagyok itthon, hogy rájuk figyeljek.

Velünk más a helyzet. Mi a tányér szélén vagyunk. Z nem érhet hozzá, zavarja el, kiabál vele. Már akkor ordít ha Z ránéz. Engem szavakkal bánt inkább. Nincs nap, hogy ne mondaná azt, hogy utállak téged anyu. Olyankor mindig azt válaszolom, hogy én akkor is szeretem, mert Ő nagyon fontos nekem. De az utállak ellenére retteg, hogy elmegyek megint napokra. Ma pl elszaladtam hajnalban vásárolni és jött velem. Pedig fáradt volt. De  félelme nagyobb volt, hogy esetleg eltűnök hosszabb időre.

Majdcsak túlleszünk ezen az időszakon. Meg kell szoknia Grétinek, hogy egykéből hirtelen nagytestvér lett. Hogy anyu és apu Gergőt is szereti. Megérteni, hogy a szeretetünk iránta nem múlt el. Sőt!!! Sokkal, sokkal erősebb lett.

Tudtuk, hogy kemény időszak jön, de a képzeletünk alulmúlta a valóságot

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr72155229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása