Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Büntetésben...

2010.06.06. 16:26 - L.Moni

Címkék: büntetés figyelem sírás békülés

...volt Z.

Grétike büntette.

Z tegnap egész nap dolgozott és dolgozott. Cica meg egy kicsi figyelmet szeretett volna. De sajna nem kapott. Sokszor olyan szépen kérte az apját, hogy foglalkozzon vele, hogy a könnyem is kicsordult. Az apja is meghatódott de csak dolgozott tovább. Csini besokalt. De nagyon. Este a saját szobájában aludt el. Hozzám bújva. Miután elmélyült a szuszogása én átmentem a hálóba. Éjjel 1 körül felsírt. Az apja ment át hozzá. Gréti meg kiabált vele, kizavarta. Engem követelt. Apja hozzá sem érhetett. Nem engedte. Rugott felé, veszekedett vele. Átmentem. Meglátott, lecsendesedett. Kérte bújjak hozzá. Rögtön visszaaludt engem átölelve. Reggel 1/2 7-kor kelt. Z meghallotta, hogy mozgolódás van és átjött. A jelenet megismétlődött. Zavarta el Őt Gréti. Nagy nehezen rávettem, hogy míg én megcsinálom a reggelijét menjen át az apjához. Közben elmondtam az apjának, hogy ez a tegnapért a büntetése. Nem egész napos figyelmet kért tőle a kislánya csak szerette volna élvezni egy kicsit az apja törődését. Nem kapta meg. Most az apja se élvezheti az Ő figyelmét. Z megértette, hogy miért is van ez. Igyekezett és a reggeli végére, igaz az én hathatós segítségemmel, megbékélt csini. Együtt néztünk meséket és beszélgettünk. Nem volt több 1 óránál az a figyelem amit az apjától kapott, de nagyon kellett a kis lelkének. Utána elfogadta, hogy Z dolgozik. Ma is volt, hogy lehívta az apuciját játszani, focizni. Z meg lejött és azt a 10 percet rászánta a lányára. Aki meg is hálálta.

Remélem nem felejti el Z, hogy ezt így kell csinálnia. Figyelni kell a lányára. Időt kell vele tőlteni mert másképp a kicsi lány érzékeny lelke zokon veszi. Akkor pedig büntet. Ami nagyon tud fájni.

Nagyon határozott egyénisége van csinikének. Tudja mit akar. Tud várni, türelmes lenni de ha megunja akkor büntet. Kompromisszumra kész. Neki elegek azok a 10-15 percek. Vagy egy séta, esetleg a kedvenc könyvéből való mesélés. De ezekre szüksége van és így vagy úgy eléri.

Közben nekem meg a szívem összeszorul, ha látom a "küzdelmüket"

Pötikénk születése nagy lecke lesz az apjának. 3 nap amit együtt töltenek. Akkor nem lesz más aki leköti csinit. csak ketten lesznek egymásnak. Jól el lesznek, de biztos vagyok benne, hogy lesznek vitáik.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr162060714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása