Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Tört, zúzott, kiborított

2010.04.20. 08:19 - L.Moni

Címkék: játék hiszti tör front

A tegnapi napi kettős fronthatás kikészítette haramiahisztizsákunk is:(

Reggel azzal indított, hogy eltört egy nagy üveg mézet. Mire feltakarítottam landolt a földön egy leveses tányér. Ekkor már kicsit felment a vérnyomásom. Nem sokkal később szólt, hogy éhes. Joghurtot kért, kapott is. Kiborította mind, az egész a padlón landolt. Mivel éhes maradt kért egy pudingot. Oké, legyen. Naná, hogy az is a padlón landolt.

Na ekkor már kivoltam kellőképpen. Beküldtem a szobába és feltakarítottam. Pár perc múlva szipogva kijön, hogy még mindig éhes. Kapott szendvicset, az persze nem volt jó. Egyszer csak besétált a szobába kezében jégkrém. Már felbontva.

Azt hiszem a fenti fagyasztóba kell tartanom a jövőben.

Megette és nem folyt le, nem maszatolt vele. Éljen, apró öröm is volt a tegnapban:)

A délutáni napsütés sokat lendített a kedvén.

Rajzoltunk, olvastunk, gyurmáztunk, mesét néztünk szinte egész nap.

Délután meg sikerült kimenni egy kicsit az udvarra és ott teljes erőbedobással a kutyusokat kezdte lefárasztani.

Este az apjával folytatta:)

Csak úgy aludt el, hogy előtte összevesztünk vele.

Pedig nagyon fáradt volt de még ugrálni, énekelni akart.

Én csak néztem és kérdeztem az apjától, hogy honnan van benne vajon ilyen sok energia??????????????????????????

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr31936333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása