Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Kutyára még ennyire nem haragudtam

2010.03.31. 19:46 - L.Moni

Entitás ma nagyon a tányér szélére került és szerintem ott is marad. Nagyon haragszom rá!

Csinálgatom a kis kertet. Az egyetlen szeglete ennek a háznak amit a sajátomnak érzek. Én ástam, csináltam a kerítését,kapálom, locsolgatom. Dédelgetem a benne lévő nnővényeket. Olyan szép volt már. Kibújt a retek, hagyma, zöldborsó. A répának is mintha már látszódna a sorja. A hétvégén elültettem a cukkinit is. Jó volt nézni ahogy nap mint nap nőnek. Sarjadnak.

Hajnalban volt egy nagyobb vihar. Az egyik bejárat nem lett rendesen megtámasztva és a szél ledöntötte. Entitás pedig undok módon bement és elégedetten kikaparta az összes retket. A hagymából és a borsóból is kapart na meg a tököt se hagyhatta ki.

Sírhatnékom volt mikor megláttam. Nem ezért szenvedek a kerttel nagy pocakkal. Én a Gréti miatt csinálom, hogy olyan zöldségeket egyen amik biztos vegyszermentesek. Garantáltan biok.

Erre ez a kis dög tönkretesz mindent.

Én nagyon szeretem a kutyákat. Értek is hozzájuk de ez a dög feladja nekem a leckét.

Ha Gréti nem szeretné ennyire akkor menne a háztól!

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr471884975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása