Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Erre-arra

2010.03.11. 20:01 - L.Moni

Címkék: mák doki táppénz vérkép

Ma el kellett intézni pár dolgot, apa így szabin is volt.

Reggel a Magyar Államkincstárnál kezdtünk. Szerencsénk volt. Viszonylag hamar, 30 percf alatt, elintéztük a papírokat. Mától Z van GYES-en és meg táppénzen.

Majd haza. Evés, játék, olvasás, alvás. Cicusom nagyon bealudt. Még nem ébredt fel mikor én elmentem a háziorvoshoz a táppénzem intézni. Ott vártam egy csomót, majd a sok beteg morgása ellenére behívott a doki. Azzal kezdte, hogy megnézte mennyire ödémás a lábam. Megjegyezte, hogy több a víz mint kellene és figyeljek erre. Kerüljem a sós, fűszeres ételeket. Próbáljak meg kevesebbet inni. A vérnyomásomat is próbáljuk meg rendszeresen mérni, ha kétszer egymást követően magas irány a doki. Szerencsére nem szokott gond lenni vele.

Onnan irány a nőgyógyász. Megnézte a vérképem. Azt mondta nem vészes. Tartsam a diétát de nem kell annyira szigorúan vennem és kétnaponta engedélyezett nekem 1 szelet csokis sütit vagy 1 szelet csokit:)))) Vasat viszont írt fel. Szednem kell naponta 2 szemet. Majd ismétlünk vérképet 3-4 hét múlva, hogy javult-e.

Pötikénket is meglestük. A kis drága most farfekvéses. Szépen csücsül a pocakomban. Most sem akarta, hogy nézzünk. Folyton mászott arébb:))

Doki után irány a posta. Sok csekk na meg levélfeladás. Szerencsére nem voltak sokan. Pikk-pakk végeztem.

Mikor hazaértem cicus a teraszajtóra rátapadt és ujjongott:)) Ugrott a nyakamba. Beszélgettünk és mondta, hogy sírt mert nem voltam ott amikor felébredt. De aztán az apuval kimentek és begyújtottak meg fát is vágtak. Jól érezték magukat:))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr461832298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása