Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Filmes játék Aminától

2010.01.16. 12:40 - L.Moni

Egy új játék aminek a lényege, hogy ismerjük meg kicsit jobban egymást. A kedvenc filmjeim.

Hirtelen sok eszembe jutott, de aztán szortíroztam. van egy nagyon nagy kedvenc. A Micsoda nő, rengetegszer megnéztem, szinte kivülről tudom a szöveget. Ha hang nélkül nézem is "hallom" hogy miről beszélnek.

A Forest Gump is egy csodálatos film, bármikor meg tudom nézni. Tom Hanks fantasztikusan jól játszotta el azt a szerepet.

A Jó reggelt, Vietnám. Robin Williams csodálatos szinész. Ezen a filmjén sokat nevettem és sírtam.

Hogy a magyar filmek se maradjanak ki:) Az Üvegtiris I-II. Rudolf Péter gyerekkorom óta a kedvenc szinészeim közé tartozik. Nagyon sokat nevettem ezen a két filmen:)) Akárhányszor néztem/nézem meg.

Végül pedig a  Valami Amerika. Az első része nagyon szuper. A második egy kicsit erőltetett de azért még jó:)

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr461676635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amina09 2010.01.17. 08:00:45

A Micsoda nő tényleg szuper film, én is nagyon szeretem, és a Valami amerikát is :).


süti beállítások módosítása