Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Advent

2009.12.01. 15:34 - L.Moni

December 1. Az év utolsó hónapjának első napja. Már csak bő 3 hét és itt a karácsony, de előtte még Mikulás, apa szülinapja, na meg én is vénülök.

Már elkezdtem feldíszíteni a lakást, előkerestem a tavaly készített adventi naptárt. Ma este Z.-vel felrakjuk és már ki is veheti csinibabánk az első meglepit :)

Nagyon várja már a Télapót, a karácsonyt. Tetszik neki, hogy egyre több háznál ki vannak világítva a fák, az ablakok. Tegnap este is mikor jöttünk vissza a házhoz lelkesen mondta és mutatta az apjának a világító, szépen feldíszített fákat, házakat.

Ha minden igaz és az időjárás is kegyes lesz hozzánk péntek este találkozni fog a télapóval itt a "faluban". Megkaptuk a meghívót, hogy hol fog sétálgatni na meg azt is hogy mikor :))

Szombaton meg úszás után elmegyünk vele egy kicsit csavarogni:)) Csak összeakadunk majd valahol a nagy, fehér szakállú emberrel:))

Idén már annyira más minden. Tavaly is édes volt de most már benne van a várakozás, a türelmetlenség. Az a tipikus édes, kis lelkes, mindent azonnal tudni szeretne. Tapasztalni. Hiszi a csodát. Ma szólt egy néninek a boltban, hogy miért vett mikulást, hiszen az csak azért van kitéve, hogy le tudják rajzolni a gyerekek, hogy mit szeretnének:)) Kissé érthetetlenül mondta, alig bírtam kihámozni de olyan édes volt. Aztán megbeszéltük, hogy a néni azért vette meg, mert az unokái nem tudtak eljönni és így Ő fogja nekik elvinni, hogy le tudják majd rajzolni:)

Annyira csodás érzés várni vele a csodát. Újra gyerek vagyok én is. Csak én nem azért várom a Télapót mert kapok tőle meglepit, hanem mert majd látom az én kis drágám ujjongó örömét. Hogy amit lerajzoltunk a Mikulásnak azt tényleg elhozza majd neki:)). Már látom magam előtt csincikét, ahogy néz csillogó szemmel és nem érti hogy is került  oda az a csomag, Bontja ki és látja, hogy teljesült a kívánsága:).

Igyekezni fogunk Z-vel, hogy széppé tegyük neki ezt az időszakot. A várakozást......

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr681566521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása