Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Katasztrófa az éjszaka

2009.11.10. 09:05 - L.Moni

Kritikán aluli volt az éjszakánk:(

Csodacsibehisztizsák időben elaludt.

Éljen.

Lassan mi is nyugovra tértünk, Z amúgy is beteg, legalább kipiheni magát.

Aha.......................... Ahogy azt mi elképzeltük:(

Éjjel 1-kor Z felébred egy köhögési roham miatt, én azért mert rosszul éreztem magam. (Nem kellett vona ennem 1 falatot Z vacsorájából és akkor nem lett volna gondom) Na ezekre cicus is felébredt. Aztán úgy döntött, hogy nem is alszik vissza! Hajnal 1-től 1/2 4-ig ébren volt:( Semmivel sem tudtam vissza altatni:( Miután nagy nehezen elaludt, gondoltam ma kivételesen sokáig fog aludni.

Naná, hogy nem. Hat előtt már kukorékolt, kérte a túró rudiját, ugrált, virgonckodott. Pedig alig aludt valamit az éjszaka.

Ma az apja nem ment dolgozni. Fáj a feje, a füle. Köhög is elég csúnyán. Gondolta inkább regenerálódik és a mai napot kihagyja. Cicus folyamatosan apucika, apucika felkiáltással megy hozzá. Örül, hogy itt maradt. Remélem annyira fog örülni, hogy hamar elalszanak, együtt a délelőtt folyamán és alszanka cirka 2-3 órát.

Mind a hármónkra ráfér a pihenés.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr461514683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hajnoca79 2009.11.10. 10:53:16

Jajj Istenem.
Rátok jár most akkor a rúd.
Nem elég, hogy apa beteg még cicus is felébredt.
Nálunk is volt ilyen.
Vagy 1,5 2 órámba telt mire vissza altattam éjjel.
Teljes sötétség és ha megmozdult akkor rászóltam. Egy ideig én is és ő is bírta aztán jött, hogy anya ölében akar elaludni. Már nem is emlékszem, hogy mennyi ideig tartott mire elaludt, de én is vele aludtam.Ott a relax fotelban. arra ébredtem meg,n hogy nyom a szívem és baromira fáj.
Na akkor tettem le aludni.
Amúgy nekem se, hajlandó max 7 - 7:30 ig aludni, de ez már nagyon a 'nyúzom" alvás.
Amúgy amikor ilyen esős szutyok idő van régen aluszékonyabb volt. most meg, ha nem 11:30 - 12:30 max 13:00kor alszik el, akkor este tuti, hogy 10 előtt nem alszik el nekem.
Pedig, ha ne altatom el , akkor nem tudok tanulni. Mert amúgy meg nem nagyon hagy.
tegnap este is elmentem vele sétálni 4 körül, de nem értem vele sokat, mert nem nagyon fáradt el.
Szóval ő, mint akiben elemet cseréltek vagy újratöltődött éjjel én meg mint a mosott sz@r olyan vagyok, néha. ;-)
kitartás és jobbulást a párodnak.

L.Moni 2009.11.10. 18:50:42

@Hajnoca79: Nálunk is ugyan az, ha nem alszik el délelőtt időben akkor az este katasztrófális. A mostani éjszakát nem értem. Remélem nem lesz folytatása. Délben alig bírtam elaltatni, majdnem 1 óra volt mire végre kidőlt:(
Néha én is kérnék az általa használt elemből mert az enyém nagyon hamar lemerül:)))


süti beállítások módosítása