Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Mekiben

2009.11.06. 13:20 - L.Moni

Tegnap este mikor bementünk Z-ért Csepelre úgy döntöttünk, hogy beülünk a mcdnaldsba vacsizni. Legalább csinike is kipróbálja. Már egy ideje játszottam a gondolattal, hogy bemenjünk de Z mindig lebeszélt. Mondván ráér még csincike megismerni a műkaját. Oké, igaza van. De Ő is és Én is ettem kicsiként "műkajákat" Nem volt mindig finom házikoszt. Most én voltam a meggyőzőbb és Gréti megkóstolta a mekis hamburgert.

Hát tetszett neki. Boldogan ette a sajtburgerét, itta a teát szívószállal és falta hozzá a sültkrumplit:)) Cuki volt ahogy mindenben utánozta az apját. Ott ült az ölében és figyelte minden mozdulatát. Ha apu harapott a szendvicsből akkor Ő is:))

Nem csinálunk ebből rendszert az biztos de egyszer minden ki kell próbálni. Ezt is.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr591504685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása