Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Anyuci, csiga-biga

2009.10.26. 19:18 - L.Moni

Mondta Ő büszkén, Én meg kissé kiakadtam!

Még múlthéten szerdán Z. kívánságára pizzát csináltam. Hívtam haramiahisztizsákot, hogy jöjjön ki a konyhába, de Ő azt mondta: nem anyuci, bent szoba. Oké, semmi jónak nem vagyok elrontója. Legalábbis eddig nem voltam.

Mikor végeztem bementem a szobába és az én haramiahisztizsákcsiniminim lelkesen mondta, hogy anyucika csiga-biga. Na meg mutatta mellé a falat is. Szerzett az íróasztalomról egy tollat és kidekorálta a falat, jó nagy területen. Naná, hogy leszidtam és naná, hogy zokonvette. Volt büntifal 10 percig meg lelkibeszéd is. Ennek ellenére mikor az apja kérdezte tőle, hogy szabad ilyet csinálni máskor Grétike? A válasz egy széles vigyor volt és egy határozott IGEN

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr621477071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amina09 2009.10.31. 07:16:27

:))))))))))))))))))) ajjaj, lehet akkor falat festeni.


süti beállítások módosítása