Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Csudajó kirándulás

2009.10.01. 09:01 - L.Moni

Hisztipanka tegnap nagyon korán, 5 órakkor, kelt. Mintha érezte volna a nap kicsit más lesz. Mikor mondta neki, hogy megyünk kirándulni rögtön fülig ért a szája:)) Azonnal indulni akart. Hozta a táskám, cipőm:)) Mikor megkérdeztem tőle mit tegyünk a hátizsákjába amit feltétlenül magával szeretne hozni rövid és határozott válasza volt: APUCIT:))) De Ő sajnos nem jöhetett.Gyors pakolás, öltözés. Apát kiraktuk a HÉV-nél mi elmentünk péksütit venni és irány a gyülekezési hely.

Épp időben értünk oda. Már vártak minket. Kicsit még beszélgettünk majd mindenki felszáll a buszra, elhelyezkedett és lassan elindultunk. Kiscsibe már türelmetlenül várta.

Aztán persze nem tudott nyugodtan a fenekén ülni. Mögöttünk ült Bálint, az egyik kis játszópajtása és persze vele kellett huncutkodni:))

Miután megérkeztünk Anna néni elment megvenni a jegyeket Gréti pedig kíváncsian nézett körül hová is jöttünk. Megérintette a bajárat előtt lévő nagy elefántszobrot, megnézett minden és alig várta, hogy bemenjünk.

Miután bementünk béreltünk a Vili anyukájával egy kis kocsit és a két manó abban "utazott". Ha elfáradtak belültek de ha rohangálni volt kedvük kiszálltak. Több mint 3 órát voltunk az állatkertben. Láttunk fókákat, még az etetésüket is végignéztük, meg ahogy játszott velük a gondozójuk:)) Ott voltak még a pingvinek, jegesmedvék, oroszlánok, tigrisek, majmok, külömböző madarak, elefánt, teve és még rengeteg külömböző állat. Na meg a lényeg: a zsiráf:))) Etettük őket a kezünkből és az én kis csöpp kétévesem is a kezébe vette a zoo eledelt és nyújtotta a zsiráf felé. Ő meg elfogadta. Csincikém ugrált örömében, hogy a kezéből evett a zsiri és még meg is simogathatta:)) Alig bírtunk onnan eljönni. Mindig vissza akart menni. De aztán meggyőztük, hogy még rengeteg állatot kell megnézni, na meg állatsimogatóban a kecskék arra várnak, hogy Ő odamenjen hozzájuk.

Nagyon-nagyon jó volt a kirándulás. Cicusom és én is igazán jól éreztük magunkat. Gréti iszonyúan elfáradt, a házhoz jövet az autóban elaludt és 2 óra múlva én ébresztettem fel mert aggódtam, hogy mi lesz így az esti alvással. Ekkor már 4 óra volt. Ha nem ébresztem tuti durmol még vagy 1,5 órát:))

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.