Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Hétfő- Veráéknál

2009.09.15. 17:28 - L.Moni

 

Még a múlthéten készültünk hozzájuk de sajnos Báló megbetegedett így halasztva lett.

Na de a tegnapi nap végre elmentünk. Kocsiba ültünk csinikémmel, én vezettem törppicúr a Thomasos könyvet hallgatta és így mentünk Gödre.

Kissé kalandosan sikerült bejutni Veráékhoz:)) A családja elvitte az összes kapukulcsot és így nem tudta kinyitni azt. Na de ilyen miatt nem akadunk ám ki:) Cicus és csomagokat átadtam a kerítésen, én meg átmásztam egy kisebb létra segítségével:)) Az ízületes vállaimnak nem tett túl jót, de ez a legkevesebb.

A gyerekek nagyon jót játszottak. Látszik, hogy összeszokott páros:)) Azért volt önzőség is egy kicsit de nem volt vészes. Hamar meg lehetett velük beszélni. Délben elsétáltunk Míráért az óvodába. A két haramia motorozott. Az összes pocsolyát megtalálták az úton:))

Két óra után indultunk vissza, kaptunk rengeteg ruhát meg habtapit kölcsön. Még a Míráé volt mind. Most pár hónapig csincikém fogja használni.

Az autóban Grétus rögtön bealudt, én meg hazafelé elnéztem egy lehajtót, és nem jó helyen kanyarodtam rá az 5-ösre, hogy onnan jöjjek át újra a 0-ra. Így picit kerültünk. Nem volt vészes csak bementünk Pestre is:)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr301384346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása