Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

NEM

2009.09.06. 19:20 - L.Moni

Nem

A leggyakrabban használt szava at utóbbi 1 héten. Mindenre élből, gondolkodás nélkül mondja. Mellé még hisztizik is, kiabál, rúgdos, dobálja magát, sír, veszekszik. Felváltva. Szintemindenért. Ha fáradt azért. Ha kipihent azért. Ma hajnal 3-5-ig csinálta ezt mert úgy döntött Ő nem akar a szobájában aludni!!! Addig csinálta míg le nem hoztam a nappaliba. Akkor megnyugodott. Kellett egy kis idő számára, hogy lehiggadjon és alvásba szenderüljön. Ez 5 után kicsivel sikerült. Aztán aludt 8:15-ig. Amiből ha levonom a 2 óra hisztit máris 6:15 lesz.

De ma például szintén volt egy nagy jelenete a picúrnak. Én balga anya altatni szerettem volna délben. Aha, ahogy azt Móriczka elképzelete! Kiabálás, rugdosás, sírás. Ez lett belőle. Lehoztam és leültem a számítógép elé. Nem tettem le. Hozzám bújt. Magyarázott majd kis idő múlva elaludt. Nagyon jót aludt. De akkor miért kellett az a fránya hiszti????

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr251364279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása