Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Torokgyulladás

2009.07.14. 08:25 - L.Moni

A hétfőre virradó éjszaka katasztrófális volt:(

Annak ellenére, hogy az autóban sokat aludt sikerült elaltatni időben. Éjszaka nyugtalanul aludt mjd éreztem, hogy egyre melegebb a homloka. Lázas volt:( Nem zargattam a lázmérővel, hisz annélkül is éreztem, hogy nagy a baj. Kapott lázcsillapítót ami nagyon nehezen hatott. Alig aludtunk valamit. Kapaszkodott belém és nyöszörgött, panaszkodott. Reggel megint forró volt és köhögött is. Most már megmértem a lázát. Rövid ideig volt csak a hóna alatt a lázmérő de már 38,5-ön volt a mutató. Nem is mértem tovább. Lázcsillapító. Gyors döntés. Z. bkv-val megy, miénk a kocsi és irány a doktornő. Reménykedtünk benne, hogy nem a vasárnapi egész napos fürdőzés során szedett össze valami fertőzést. Szerencsére "csak" torokgyulladás. Kapott köptetőt, lázcsillapítót és mivel messze lakunk a doktornőtől felírt antibiotikumot is de azt még nem kellett kiváltani. Úgy beszéltük meg ha szerdáig nem javul töppicúr állapota akkor kap belőle.

Tegnap még nagyon nyomott és nyűgös volt. Nélkülem egy lépést sem tett. Kapaszkodott belém, bújt hozzám. Az apja hozzá sem érhetett. Csak engem tűrt meg maga mellett.

A mostani éjszaka talán még rosszabb volt:( Annak ellenére, hogy alvás előtt adtunk neki lázcsillapítót nagyon felment a hője. Ráadásul az orrán keresztül nem kapott rendesen levegőt. Rajtam aludt. Én félig ülő helyzetben voltam és úgy bújt. Hajnalban adtam neki kúpot a láza miatt de csak reggel 1/2 7 körül ment le. Most viszont kicsit élénkebb mint tegnap és már evett is pár falat vajas kenyeret. Remélem az éjszaka volt a mélypont és most már csak javulni fog.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr251245200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amina09 2009.07.15. 12:43:47

Mielőbbi jobbulást a Cicusodnak! ((((((Grétababa))))))


süti beállítások módosítása