Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Orosházán II

2009.07.06. 14:22 - L.Moni

 Vasárnap.

Ébredés után nem sokkal mentünk át Z. szüleihez. Ott ebédeltünk és onnan ment Z. és G. a buszhoz amivel mentek vissza Pestre. 

Van ott egy kutya, Fionának hívják. Egy nagyon szép de nagyon hamis kutya. Több embert megkapott már. Én azt mondogatom már jó ideje, hogy nem mehet a közelébe Gréta de természetesen meg sem halloták amit mondtam! Tegnap fifi kapott csincikém keze után. Ott voltam mellettük és próbáltam megakadályozni így legalább én lettem az áldozat. Megharapott Fiona! De legalább engem és nem Grétát! A karom elégcsúnyán megkapta. Még belegondolni is rossz mi lett volna ha nem állok ott és Grétikét harapja meg..............

Úgy volt, hogy kora este elmegyünk Király Viktor koncertre és találkozunk ott egy régi kedves barátnőmmel és a gyermekeivel. Csincike másképp döntött. Bújt és mondta alszik. Hamar le lett fürdetve és nem mentünk el. Jobb volt neki itthon, anyuéknál. Este még hazavittük Brigit és ott játszott egy keveset Vivien játékbirodalmában. Azt sem tudta milyen játékkal játszon hirtelen. Hintaló vagy baba. Plüssök vagy kiskonyha. Könyvek vagy ugrálás:)) Megoldotta a problémát. Mindennel játszott egy keveset:))

Este viszonylag könnyen elaludt és csak 2* ébredt.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr931229817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása