Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Csepelen

2009.07.04. 06:04 - L.Moni

Tegnap délelőtt bementünk Csepelre busszal. Hát nem egy Örs vezér tér. Sokkal kevesebb ember, sokkal kevesebb üzlet. Viszont tisztább ez a városrész. Legalábbis ahol voltunk.

A plázában gyakorlatilag nem sok említésre méltó dolog van. Egyetlen-egy. Az viszont nagyon szuper:)) Egy játszóház ami megfizethető és szuper játékok vannak. Naná, hogy be kellett menni:)) Haramiacica életében első alkalommal próbálta ki az ugrálóvárt. Amikor felraktam rá csak nézett, sírt és lejött. Nem tudta mire való. Pedig mondtam neki, próbáltam mutatni is de hát én nem mehettem be ugrálni. Aztán egy másik kisgyerek megmutatta neki mit kell csinálnia. Na onnantól már jól ráérzett a dologra:))) Ugrált, csúszdázott, autózott felváltva. Mindösszesen 20 percet voltunk ott mert siettünk vásárolni utána meg haza de biztos, hogy ha rosszabb idő lesz és a háznál unatkozik cicus gyakori vendégek leszünk.

Hazafelé a buszon nagyon tündér volt. Kérte a cumit én meg mondtam neki csak akkor kapja meg ha alszik. Játszani nem lehet vele. Mondta jó. Odaadtam és 2 perc múlva aludt. Meg is jegyezte egy bácsi, hogy ezt nevezi jó nevelésnek:))) 

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr101225725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása