Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Költözés III

2009.07.01. 08:00 - L.Moni

Hétfő kopra reggel. Apa már hajnalban indult dolgozni. Vitte vissza a céges autót amivel költöztünk. Mi maradtunk itt pakolni (nem tudok rá úgy tekinteni, hogy otthon, azt hiszem nagyon sok időnek el kell trelnie, hogy azt érezzem. Most egy idegen ház ahol alszunk) Grétike, fáradtan és nyűgösen csak engem akart. Hol bújt hozzám, hol a mackótestvért nézte a számítógépen hisz még nem volt minimax. Na meg net sem.Én meg pakoltam ki a dobozokból. Próbáltam megtalálni a cuccok helyét. Nagyon lassan halad.  Úgy érzem sose lesz rend, tisztaság. Itt homokos a talaj és naponta 2-3 alkalommal fel kell söpörni. De ezt dobozok között nehéz kivitelezni nagyon. Majd csak alakul valahogy.

3 óra után jöttek bekötni a netet és a tv-t. Nagyon hamar végeztek, hisz apa szépen előkészült nekik a kábelezésse. Nagyon kedvesek voltak de kontár munkát végeztek. Apa dühöngött mert semmit se úgy csináltak meg ahogy mondta nekik a telefonba. Ez van. Nem volt itthon én meg nem tudtam hozzászólni a dolgokhoz.

Este mentünk apa elé csepelre és utána meg boltba vásárolni, hogy tudjunk este fürdeni, tudjak mosni, mosogatni. Kiderült, hogy nem csak az emésztő van tele hanem dugulás is van. Este 10-kor gumikesztyűvel és vastag drótdarabbal felszerelkezve megoldottam a dugulást, azért közben fohászkodtunk Istenhez Z-vel, hogy sikerüljön megcsinálni hisz nem szerettük volna, ha szét kell verni a fürdőt emiatt. Még nem is használtuk addig. Hála az égnek mogoldódott és ki is próbáltam a gőzkabint:)) Szuper:)) Egy pici szeglete a háznak amit szeretek benne:)

Grétikém altatása most könnyebb volt. Fürdés után hozzámbújva, na jó rámfeküdve:)) aludt el. Felvittem a szobájába és betakargattam. Hajnal 2 -kor ébredt fel sírva és engem hívott. Majd el sem engedett. ha megmozdultam mozdult velem és álmában is modta, hogy anyucika, anyucika. Reggel arra ébredtem 7-kor, hogy a szememet nyomogatja:)

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr401219359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása