Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Csak egy közös nap

2009.06.19. 10:04 - L.Moni

Tegnap reggel már korán kimentünk a házhoz. Apát kiraktuk a határúton és mi mentünk tovább. Miután kiértünk felfújta csodacsibének a tavalyi medencéjét. A múlt évben nem rajongott érte, most ott toprgott mellettem míg felfújtam és teleöntöttem vízzel. Miután elkészültem bementem a konyhába a slusszkulcsért, mondván elmegyünk vásárolni míg tiszta a lány. Aha. Ahogy azt anyuci naivan elképzelte:)) Haramiacicababa ruhástól beleült a medencébe. Papucs, zokni, ruha. Semmi sem zavarta:)) Na jó, az rosszul érintette, hogy hideg volt még a víz:)) Gyors átöltözés majd irány a bolt. Miután visszaértünk hatalmasat pacsált. A medencében rengeteg homok landolt:)) Még Arturt is lefürdette aztán meg séttált vele a napon, hogy hamarabb megszáradjon. Homokvárat építettünk:)) Segített takarítani, pakolászni. Délben letettem aludni, majd miután felébredt elmentünk Melindáékhoz kicsit játszani, fagyizni. A vad haramia palánta egy idő után megszelídült és még játszani is tudtak együtt:)) Hazafelé hatalmas dugó volt a 0-on. Inkább kerültünk és csepel felé jöttünk haza. Így is majd 1 óra volt az út de a pálya felé 1,5 km-t 15 perc alatt tettünk csak meg.

Miután hazaértünk elmentünk hármasban az ikeába. Megvettük a függönykarnisokat és még sikerült beszerezni egy dohányzóasztalt is.

Cica már nagyon nyügi volt a végére. csak sírt és bújt. Megértem, hisz korán reggel indultunk és csak este 3/4 8-kor értünk haza.

Fürdés után szorosan hozzámbújt és együtt elaludtunk. Olyan nagyon jó hozzá bújva aludni. Imádom:)))

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr421194948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása