Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Reggel kissé nyűgös:(

2009.03.15. 11:56 - L.Moni

Az éjszaka jó volt. Végigaludta. Pedig titkon attól féltem, hogy az esti hányás kihat majd rá és nyugtalan lesz a drágám. Ne adj Isten esetleg valami vírus és többször lesz rosszul. De szerencsére nem így volt. 8-4:17-ig folyamatosan, mélyen aludt a drágám. 4:17-kor áthívott de hamar sikerült visszaaltatni. Majd 5:45-kor kétségbeesetten síkítva felsírt. Mentem át hozz, hogy mi a baj. Tolt el magától, dobálta a kis testét. Nagyon sírt. Végre jelezte, hogy szomjas de amit felkészítettem neki vízet nem volt jó. Lejöttem és vittem fel neki kubut. Abból ivott majd 3 decit. Gondolom a tegnap esti hányás után arra ébredt, hogy milyen üres a pocija, ezzel meg jobb volt megtölteni, mint vízzel. Utánna már nem volt hajlandó visszaaludni. Indult a reggel, mindenkinek. Ő boldog és jókedvű volt egész addig míg az apja nem ment el a Gabival megint dolgozni. Még csak rá sem nézett az apjára annyira rosszulesett neki. Reggelit egész jól evett. Sütöttem neki sonkás kiflit. Kókadozott és nyűglődött folyamatosan. 9 után elaludt hozzám bújva de mikor megpróbáltam lerakni felébredt és azóta is pörög. Nem tudom mi lesz a nap folytatása, de remélem jobb mint eddig volt. Sajnálom, hogy nem tudok nekisegíteni.

Ma du mennénk babalátogatóba. Elég bizonytalan vagyok. Betegnek nem beteg Gréti de folyik a nózija és lehet így nem kéne egy 9 napos kismanót meglátogatnunk. Na majd még kiderül, hogy lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr221003236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása