Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Szavak

2009.03.14. 20:56 - L.Moni

Egyre több szót tud a kis drágám. Napról napra új mondandója van és Ő maga is rettentően élvezi.Ha kimond egy új szót többször egymás után ismételgeti, ízlelgeti. Tegnap például a "néni" volt a sláger. A legmókásabb az volt, amikor egy nagypocakos, szakállas, hosszú hajú emberre rámutatott és lelkesen mondta: néni, néni:))) A bácsi csak lesett én meg próbáltam elmagyarázni, hogy Ő bácsi. Nem jártam sikerrel:)) Ma boldogan ismételgette az ablakot és mutatta is. Azonkívül már a szókincse között található az ajtó, autó, busz, angyal, asztal, ágyi, Ba (Barni barátja) kaka (kakaó) anya(ezt gyönyörűen mondja:)) apa, mama, re (repülő) és még sok más csak nem jut most az eszembe. Pedig annyit tud már. Mindig, mikor mond egy újat fel akarom írni magamnak csak elmarad. Aztán meg a nap végére, fáradtan kiesik az agyamból:( Most kifejezetten sajnálom, hogy nem írogattam:(( Talán így jobban ösztönzöm majd magam és nem felejtem el a papírt és a tollat elővenni.

Mai nap, nyűgösen:

Ma nyűgös napunk volt:( Pedig én igyekeztem de csodacsibe rosszul viselte, hogy ma sem volt vele Apa. Reggel az  úszás e se úgy ment mint szokott, a hosszú merülés ellen tüntetett, az új feladatok tetszettek de sok mindent nem akart csinálni. Sírt a szaunában, sírt az öltözőben de szerencsére mosolygott a hazafelé úton. De csak hazáig:( Aztán megint indult a szenvedése. Nem akart aludni pedig nagyon fáradt volt. nagy nehezen fél 1 után kiütéssel győzött az álommanó. Én gyorsan ki a konyhába megcsinálni a túrótortát (anyura gondoltam közben, ma van a születésnapja, ha Orosházán lakunk akkor ezt is kapta volna tőlem) de befejezni már nem tudtam mert csupán 1 órát aludt Cicusom. Kicsi játék, bújás, kaja, majd irány a játszótér. Ott jól érezte magát de 5 után már jöttünk haza. Na aztán megint jött a nyűglődés. Semmi sem volt jó, már majdnem elaludt hozzám bújva mikor megjöttek Apáék. Na akkor egy kicsit felélénkült:)) Viszonylag hamar felindult a szobájába az esti rutinhoz és ott egyszercsak hányt:( Gyakorlatilag mindent amit délután evett:( Nem tudom mitől, miért. Azóta jól van. A hányástól Ő maga is megijedt, majd felpörgött. Így lejöttünk. A fürdés tolódott mert a kicsikém produkált. De a poci biztos nincs rendben mert hiába ettünk mellette senkitől sem kunyizott egy falatot sem:( Remélem nyugodt éjszaka lesz és remélem a holnapi nap már nem lesz ilyen nyűgös.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr471002442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amina09 2009.03.18. 15:17:52

Milyen édes lehet, amikor mondogatja az első szavait! A "nénis" sztorin jót derültem :). Zabalnivaló!


süti beállítások módosítása