Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Kiscipők

2009.03.05. 09:17 - L.Moni

Még hétfőn volt a napja amikor felkerekedtünk tavaszi cipőt venni Grétinek. Elképesztő ami van a boltokban. Az árak az egekben, ami szerintem túlzás, ugyanis olyan hamar kinövi  az adott méretet a csibe, hogy még feleszmélni sincs időnk. Az összel még 20-as méretet vettünk neki, most 23-as jó a lábára! Körülbelül 2 hónapot használja a lábbelit. Na ezért tartom túlzásnak a 8000-10000 Ft-os árakat. Na meg a választék. Kisfiúknak szuper. Jobbnál-jobb fazonok. Színek. Igazán csinos darabok kaphatók a srácoknak. Na de a lányoknak!!! Gyakorlatilag rózsszín, lila és piros kiscipőn kívül nincs nagyon választék. Márpedig én nem akartam ezen három szín közül választani. Aki ismeri a kislányom az tudja, hogy Ő nem egy "rózsaszínbe öltöztett csinibaba" hanem egy vagány, laza kicsilány akinek van ugyan a fent említett színű ruhája de nem túl sok. Inkább a többi szín áll hozzá közelebb. A narancssárgát például imádja. Elég furán nézne ki pink színű cipőben narancssárga melegítővel:)) Így hát keresgéltem, igyekeztem nem feladni, de azért már kellőképpen el voltam keseredve. Végül sikerült:)) A sugárban találtam egy üzletet és rögtön 2 párat is sikeült vennem. Mindkettő barna. Ez tökéletesen illik gyakorlatilag minden más színhez. Az ára elfogadható volt. Az egyik (ünneplős) tépőzáras, vagány barab. Unisex. Most is az van a lábán itthon. Annyira kényelmesnek találja, hogyha mondom neki: hozd a cipőt, felvesszük. Akkor ezt fogja meg és próbálja felvenni:)) Még hagyom, nem volt rajta az utcán. Majd ma felavatjuk. Na onnantól kezdve nem vesszük fel itthon. Csupán 4300 Ft volt. A másik (játszó) fűzős, kicsit csajosabb, van rajta egy pici virág:)) Ráadásul az utóbbi le volt árazva mert tavalyról beragadt modell. Mindösszesen 990 ft-ot kértek érte. Játszótérre, motorozni tökéletes darab. Néztem neki még gumicsizmát, mert lassan enyhül annyit az idő, hogy elkezdem csinálni Zoli házánál a kertet és akkor tuti Gréti is ott fog nekem segíteni:))) Egyenlőre nem vettem meg. Kissé elképedtem, hogy majd 4000 ft egy egyszerű gumicsizma. Barátnőm azt mondta, nekik van egy. Megkeresi. Hátha. Ha meg nem jövőhéten megveszem neki.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr69982492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása