Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Új év, új nap, tavalyi fáradtság

2009.01.01. 19:20 - L.Moni

 

Tegnap este az én kis drágám is bulizott. Du. sokáig hagytuk aludni, hogy minél tovább bírja ébren. Egész jól bírta, 1/2 12-kor dőlt ki, addig futkározott, játszott, nagyon jól érezte magát.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reggel viszont ugyan úgy ébredt mintha este 8-kor feküdt volna le, 6:08-kor dörömbölt a szobája ajtaján és ismételgette, hogy "annnya, annnya" Jó érzés volt erre ébredni de azért én tudtam volna még aludni. Viszont Ő már kezdte is a pörgést:)) meg sem állt vele egészen ebéd utánig. Kisasszonyom 11 után picivel rájött, hogy Ő rettentően éhes. Gyorsan melegítettem neki egy kis lencsefőzeléket amit ugye egyedül evett. 11:33-kor még falatot tett a szájába de 11:34-kor már aludt az etetőszékében:)))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nagyon jót aludt, kicsivel több mint 2 órát és én is tudtam szundizni vele majd 1 órát (persze nem az etetőszékben, kivettem belőle :)) ). Ébredés után kimentünk és felavattuk a szánkót amit anyukáméktól kapott. Nagyon bejött neki:)) Többször felhúztuk az emelkedőn és felválltva csúsztunk le vele apa meg én. Fényképezőt sajnos nem vittünk de majd legközelebb. A fürdést nagyon előre kellett hoznunk. Majdnem ülve elaludt annyira fáradt volt, majd hozzám bújva aludt egy keveset. Most randalkázik de azért dörzsöli a szemét. Nemsokára megyünk aludni.

Még egy kép. Azon ritka képek egyike ahol ketten vagyunk. Cica meg én. Mivel én fotózok általában közös kép rólunk nagyon ritkán készül. Míg az apukájával sokszor van megörökítve.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr100852040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amina09 2009.01.02. 09:56:30

Olyan édes Grétike! Percekig néztem az etetőszékes-bealvós képet :) annyira cuki! Gratulálok Móni a kis kincsedhez, büszke lehetsz Rá!


süti beállítások módosítása