Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Fejezetek a karácsonyból

2008.12.26. 21:28 - L.Moni

1; Szep :)))

24.-én délelőtt már izgatott volt a kis drágám. Érezte, hogy ez a nap más mint a többi. Alig bírtuk elaltani napközben. Összesen 45 percet aludt olyan 10 körül és onnantól kezdve pörgött. Segített (hátráltatott) nekem a konyhában, az apját fárasztotta. Teljes izgalomba jött amikor az apja behozta a szobába a fenyőt. 3 óra körül elmentek kettesben, apa és lánya sétálni én meg gyorsan feldíszítettem a fát. Amikor hazaértek teljesen extázisba esett:))) Boldogan rohant oda a csillogó karácsonyfához úgy ahogy volt. Kabátban, csizmában. Mutatta nekünk, magyarázott és érthetően kimondta: szep.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2; Ajándék hegyek

Nézte a sok becsomagolt dobozt, hogy az vajon mi:)) Elkezdtük vele kibontogatni az ajándékokat. Kapott hangszerkészletet, könyvet, kocka kirakót, kisfotelt. Ezeket tőlünk. A párom szüleitől meg egy kis aztalt két székkel. Azt sem tudta melyikkel játszon. Melyikhez rohanjon. Végiaszisztálta az asztal összeszerelését. Természetesen megfogott és megkóstolt minden csavart. Kipróbálta a kalapácsot, csavarhúzót. Semmiből sem maradhatott ki:))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3; A zugivó

A vacsorához apa is meg én is ittunk egy kis vörösbort. Mivel nem ittam meg mindet az ételhez fogtam a poharam és odatettem a számítógép asztalára. Mi elkezdtük összeszerelni a kis asztalát és nem vettük észre mit csinál a lány. Amikor már a harmadik kört mente, gyanús volt. Hát a haramia levette az asztalról a poharamat és megkostólta a vörösbort. Háromszor kortyolt belőle mire észbekaptunk. Persze a vízet nem tudja síma pohárból inni.

4; Apa szüleinél

25.-én reggel már korán összepakoltunk és mentünk Orosházára a szülővárosunkba. Mindkettőnk szülei ott élnek és karácsony lévén meglátogattuk őket. Első nap Zoli szüleinél voltunk. Itt is még ajándék özönök. Apa szerint egy plussz szobát kell építeni Gréti játékainak. Kapott kiskonyhát, takarító szettet, könyveket, kistelefont. Még felsorolni is sok. Haza már nem is mi hoztuk, hanem sogoromék.

5; A legszebb ajándékot én kaptam

Az én drága kicsi kis szerelmem olyan csodás dolgot adott nekem karácsonyra amit sosem feledek el :)) Beszélgettün anyósoméknál az étkező asztalnál. Ő oda jött hozzám, felkérete magát az ölembe, hozzámbújt és teljesen tisztán kimondta azt a szép 8 betűs szót ami a szívemnek a legkedvesebb. SZERETLEK. Ezt mondta nekem az én kis Grétám. Csak nekem és senki másnak, még az apukája sem hallotta tőle ezt a gyönyörű szót.

6; Pánik

25. este édesanyáméknál aludtunk. Természetesen előtte még volt hancurozás a nagyiékkal. Már készültünk volna fürdeni, Gréti anyuval volt kint a konyhában, a hűtőn rendezgette a mágneseket, és meg apuval beszélgettem az étkezőben. Anya kiment a teraszra még egy kis husiért, hogy másnap annyit tudjon készíteni, hogy mindenféleképpen tudjunk belőle hazahozni. Mindössze fél percre hagyta magára Grétát aki lelkesen játszott a hűtőnél. Mikor egy sugallatra hallgatva odafordultam a konyha felé azt láttam, hogy az én haramiám egy cillites dobozt emel a szájához. Teljesen lemerevedtem majd szinte ugyan appan a másodpercben már kikaptam a kezéből és eldobtam a dobozt. Nem tudtam, hogy ivott-e vagy sem. Fogtam és rögtön mostam ki a száját közben már a helyi kórház telefonszámán járt az agyam, hogy vajon megvan-e anyukáméknak. Senkinek sem kívánom, hogy egy ilyen kép fogadja. Ekkor jött be Zoli, megnézte a flakont és azt mondta szerinte a legjobbkor néztem rá Cicára és nagy valószínűséggel nem sikerült kibontania. Aztán megszagoltuk a leheletét és azon se érződött semmi. Megitattam amit hüppögve elfogadott., így már biztosak voltunk benne, hogy nem ivott belőle mert akkor nem tudott volna nyelni. Szegénykém nagyon megijedt de szerintem ezt az esetet megjegyezte magának Ő is :(

7; Újabb ajándékhegyek

Ma anyuéknál voltunk. Odajöttek nővéremék is és együtt volt a család. Cicus kapott egy szép szánkót egy majdnem akkora hóembert mint Ő maga (plüss persze) kávés készletet, törölközőket. Közöse kaptak a gyerekek a nővéremtől egy szép mézeskalács házat. Amit együttes erővel kezdtek szétszedni:)))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hatalmasat játszott az unoka testvéreivel, alig bírtam elaltatni. Fél óra erejéig azért én nyertem.

8; Újra itthon

Három óra után indultunk vissza pestre. Az autóban persze bealudt és már majdnem teljesen itthon voltunk mikor felébredt. Ahogy hazaértünk rögtön mindent leellenőrzött, hogy megvan-e. Az új játékait, a karácsonyfát, a könyveit. Miután lent mindent megtalált felmentünk az emeletre és ott is minden stimmelt:))) Megnyugodott majd elégedett sóhajjal leült játszani. Mégiscsak itthon a legjobb:))

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr48843071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása