Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Égtem, mint a rongy

2015.12.23. 12:00 - L.Moni

A mi kis drága kislányunk igencsak kellemetlen helyzetbe hozott.

A kitűnő tanuló, osztályelső. Aki minden jóban benne van.

Hát most változott.

December 11.-én az utolsó óra után hoztam haza. Olyan volt ami még sose, Erika nénivel találkoztam, pedig Ő péntekenként már délben hazamegy. Most bent volt 2-kor és ha már ott voltunk, beszélgettünk.

Panaszkodott Grétára, mondta, hogy felvett a kicsi lány egy igazán undok buta szőke libás stílust. Flegmáskodik a tanárokkal, nyávogva beszél és olyan feladatokat ront el amiket pár napja hibátlanul megcsinált. Kiderült, hogy írt egy egyes tudáspróbát, amit a tanárnő hazaküldött, hogy nézzük át, beszéljük meg. A tudáspróba nem került haza, nem beszéltük meg, nem is tudtunk róla. A kisasszony hazudott nekünk! Szörnyen éreztem magam, látta ezt Erika néni is. Kérte Grétát hozza ki most a dolgozatot, Gréta pedig közölte, hogy nincs meg, ki lett dobva. Próbálta másra kenni, de akkor már tisztában voltam vele, Ő dobta ki.

Nem a rossz jegy miatt akadtam ki, hisz nincs olyan gyerek akinek ne lenne előbb-utóbb. A hazugság miatt voltam mérges és csalódott. Miért nem szólt? Miért választotta inkább a hazugságot?

Az egész hétvégét tönkretette :(

Hab a tortán, hogy hazahoztam egy olyan tudáspróbát amiből egyest írt. 1 azaz egy hibával oldotta meg itthon ugyanazt ami előtte értékelhetetlen lett. Tehát szándékosan rontotta el :(

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr58038562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása