Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Megkapta :)

2015.01.25. 18:06 - L.Moni

Gréta pénteken megkapta élete első félévi bizonyítványát!

Mikor kijött az iskolából, már alig vártam, hogy a kezembe fogjam, hogy lássam, milyen értékelést kapott Erika nénitől és Szilvi nénintől. Olyan volt, mintha a sajátomra várnék, talán még jobban is izgultam. Az autóban kivettem a táskájából és remegő kezekkel kinyitottam.

A mi kis drága csodalányunk kitünő tanuló, még dicsérő oklevelet is kapott! :).

Néztem a bizonyítványt és boldog voltam, na meg nagyon büszke! A mi kicsi lányunk :). Még ott az autóban fotóztam az oklevelet és elküldtem Z-nek.

Ő is nagyon örült, büszke a kicsi lányára.

Gréti boldogan mesélte, hogy oklevelet csak páran kaptak az osztályból. Teljesen belelkesedett, mert Erika néni mondta, hogy ha továbbra is ilyen ügyes lesz akkor év végén kaphat arany színű oklevelet és egy szép könyvet.

Most az a cél. Már tervezgeti, hogy hol fogja tartani:)

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr337108265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása