Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Beiratkozás

2014.04.28. 13:53 - L.Moni

Ma reggel korán a Széchenyi Iskolában kezdtem és beírattam oda Grétát. Azért ébredés után kellett a könnyeim törölgetnem, már iskolába írattam be, már ilyen nagy és mégis olyan kicsi.

Széchenyi után kissé kalandosan de átmentem a Kölcseybe. Itt Z volt szülőin Grétával. Kissé fura volt a benyomásom arról az iskoláról. Nem rossz csak furcsa. A tanárok elég lekezelőek voltak, mondjuk volt kedves is.... na mindegy, kiadták a papírt majd mondták, hogy extra minimális az esélye a kicsi lánynak.

Ezután voltam a körzetesbe. Ott is kitöltöttem amit ki kellett, kedvesek voltak. Extrán szurkolnak csinikének, hogy bekerüljön a Széchenyibe, ha nem akkor tárt karokkal várják a művészeti osztályban.

Jövő hét csütörtökön minden ki fog derülni.

Izgulok, hogy minden úgy alakuljon ahogy a mi drága kicsi lányunknak jó legyen :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr646094588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása