Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

És kész :)

2014.01.28. 15:32 - L.Moni

Majd 5 év után végre az előszobánk is rendezettebb lett :)

Még múlthéten elmentem megvenni a szekrényt és a fogasokat, illetve megrendeltem a cipős szekrényt.

A szekrénybe már be is pakoltunk és a fogasok is felkerültek a falra.

Ma pedig kaptam sms-t a bolttól, hogy megérkezett a kis szekrény, mehetek érte. Én pedig mentem is.

Már csak össze kell szerelni és a cipők is szekrénykébe kerülnek.

Végre!

Már ideje volt. Na de Z-t hamarabb ráveszem agy új számítógép megvételére, mint egy bútor beszerzésére.......

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr205786701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása