Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Ez kész, nem hiszem el :( pedig ....

2013.12.07. 22:02 - L.Moni

.... el kell. A mi kis drága minipasink megint nincs jól :(

Már a nap folyamán panaszkodott a kis drága, hogy fáj a pocakja. Enni nem nagyon evett, inkább csak mazsolát, gyümölcsöt. Azt hittem a tegnapi nagy csokievés után van ez.

Hát úgy néz ki nem :(

Este már nyolckor hozzám bújva elaludt, még nem is volt felöltözve fürdés után. Felvittem az ágyába, betakargattam. Nem sokkal később hallottam, hogy sír. Felsiettem, akkor láttam, hogy hányt. nagyon-nagyon sokat hányt. Őt lehoztam és a kádba raktam, Z fürdette le, Én meg felmentem ls lehúztam az ágyát, kisúroltam a szőnyeget, letakarítottam az ágyat, a matracot. A lépcsőházat :(

Egy ilyen ici-pici kis ember, hogy tud ilyen sokat hányni? Ráadásul úgy, hogy egész nap alig evett valamit?

Szép lassan megnyugodott. Adtam neki fájdalomcsillapítót, mert fájlalta a pocakját. Lehoztunk egy matracot, itt alszom most vele lent, ha megint rosszul lesz innen hamarabb kiérek vele a fürdőbe, na meg az ágyának amúgy is száradnia kell.....

Már visszaaludt, előtte ivott fél pohár teát. Remélem ez jót jelent.

Remélem nem valami vírus, hisz a torokgyulladás eléggé kimerítette a kis szervezetét, ez most sok lenne neki.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr455680791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása