Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

:(

2013.11.30. 20:06 - L.Moni

Csinike egész nap fájlalta a hasát, délelőtt adtam neki egy kis fájdalomcsillapítót. Ideig-óráig hatott majd délután megint panaszkodni kezdett. A hasa kemény, feszes volt és a leggyengédebb érintésre összerándult és faájlalta Grétike.

Fürdés közben szólt, hogy nagyon rosszul van, mire bementem hányt, a kádba, sokat :(

Utána sírt, megijedt. Megnyugtattam, kértem öltözzön fel. Én addig rendbe tettem a fürdőt, majd bejöttem összebújtunk, sírt apája után egy kicsit aki még mindig nem ért haza, majd szép lassan álomba simogattam. Még nem volt 8 óra mikor elaludt, Ő aki szombatonként szereti nézni az X-faktort.

Lehet hétfőn Ő se megy oviba, hanem jön velünk a doktornénihez?

Gergőkém ma egész jól volt. Az éjszakai láz óta csak hőemelkedése van, mondjuk kapja a cataflamot a torkára és az biztos nem engedi, hogy felmenjen a hője. Nyűgös nagyon ő is, bújik egész nap vagy épp marakodtak csinivel.

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr725669131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása