Gréti & Gergi

A kis családom mindennapjairól, de legfőképpen a mi kis csodánkról, Grétáról. 2010 július 2.-án bővűlt a mi kis családunk és most már Gergő is az életünk része:) Ő sem maradhat ki a jóból:)

Gergő és a mosógép

2013.04.12. 08:56 - L.Moni

Már régóta figyeli a mosógép működését. Mióta két lábon áll mindig odamegy ha működik és képes percekig őrizni.

Amikor pakolom bele a ruhákat, segít.

Amikor veszem ki a ruhákat, segít.

Sajnos az utóbbi időben, tiltakozásom ellenére, fel-fel nyitogatja a tetejét.

Hát legutóbb sikerült is beletennie valamit amit én nem vettem észre. Mivel a ruha már be volt készítve én csak a mosóport raktam bele és elindítottam. Egyszer csak észrevettem, hogy valami nagyon nem stimmel. A gép sztrájkolni kezdett. Leállítottam, szorult a dob.

Éljen :(

Szét lett ma szedve és kiderült, hogy Gergelyünk belerakott egy halacskát. Azt sikerült kivenni, viszont elszakadt a szíj és anélkül meg nem működik a gép.

Sikerült találni egy szervizben alkatrészt hozzá, este Z belerakta a gépbe és azóta már ki is pörgött egy adag ruha.

Mikor Gergőt kérdeztem, hogy a halacska miként került a gépbe, közölte, hogy Ő nem tudja....

Naná, aki csinálta már itt se lakik :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gretababa.blog.hu/api/trackback/id/tr195217486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása